Pregled utrinkov
Obravnavani utrinki:
*Predlogi so navedeni dobesedno, kakor so bili podani.
🟩 SPREJETO
🟨 V NADALJNJI OBRAVNAVI
🟥 ZAVRNJENO
🟩 Tedensko/mesečno pobiranje smeti okrog šole, kar bi izvajali dijaki sami. Pobiranja bi se lotilo po nekaj razredov hkrati po različnih conah. Ker je oddelkov veliko bi vsak razred prišel na vrsto samo 1x ali 2x. Pobiranje se lahko izvede med razredno uro tega oddelka.
Kaj se bo s tem spremenilo?
S tem bi dijaki pridobili kolektivno odgovornost s čimer bi jih manj smetilo okoli šole. Prav tako bi imeli lepšo okolico in pripomogli k boljši družbi.
Odgovor:
Predlog je kolegij podprl. Ravnatelji raziščejo možnosti za naslednje šolsko leto. Rešitev bomo vključili tudi v razvojne načrte pod trajnost.
🟩 Ideja ni avtorska, a je poslana kot posledica pogovora s sodelavkami o škatlici, ki se je pojavila na ženskem službenem stranišču. Nekdo je vanjo nastavil vložke, deodorant, tampone. Skoraj vse je že izginilo (sklepam, da so prišli prav sodelavkam!), torej je to naletelo na pozitiven odziv. Predlagam, da vsaj preverimo, kakšen strošek bi npr. namestitev avtomata ali poličk in polnjenje le-teh s higienskimi vložki pomenila za center. Mogoče celo kot avtomat, v katerega daš simbolični znesek (50 centov na vložek), ravno toliko, da ne razmetavajo z njimi.
Kaj se bo s tem spremenilo?
Prihranili bi kakšno zadrego mladostnicam. Ne gre za to, da bi jih prodajali. Gre za to, da včasih menstruacije v teh letih pač ne pričakuješ in je grozno, če moraš čakati vse do malice, da greš v Tuš po paket.
Odgovor:
Nujni higienski pripomočki so na voljo v tajništvih, preverili pa bomo tudi možnosti za namestitev le-teh v sanitarnih prostorih.
🟩 Ker se trudimo biti urejena šola, predlagam, da naša tehnična služba (hišniki) oblečejo enotne delovne halje ( če jih imajo jih ne uporabljajo).
Kaj se bo s tem spremenilo?
Prepoznavnost, lepši izgled……………………………………….kot snažilke.
Odgovor:
Hišniki imajo enotne delovne halje. Nekateri jih nosijo, sicer pa jih bomo na njih opozorili.
🟥 Avtomatski vpis suplenc v Eviweb.
Kaj se bo s tem spremenilo?
Nepotrebno iskanje in vpis suplence.
Odgovor:
Ostaja sistem kot ga poznamo. Vsak učitelj je odgovoren za vpis, saj so to delovne obveze.
🟥 Neke vrste internega nagrajevanja sodelavcev ali podeljevanja neke vrste statusov
Kaj se bo s tem spremenilo?
Velikokrat se zgodi, da sodelavci potrebujemo pri kakšnem projektu drug drugega za pomoč. Bodisi zato, da je delo hitreje opravljeno v večini pa zaradi same kakovosti dela. Tisti kateri sodelujemo na redni bazi se večinoma sami dogovorimo za pomoč velikokrat tudi brez vedenja vodstva v popoldanskem času to pa zato, da je manj slabe volje. Vsak zaposleni ve kaj je njegova obveza prav tako pa nam ravnatelji naložite dodatno delo z razlogom ker verjamete, da bo delo opravljeno v roku in kvalitetno torej nam zaupate. Zelo bi nam pomagali, ker imamo kar nekaj dela ali projektov ali pa se stvari delajo zadnji čas, da bi se lahko v popoldanskem času ali dopoldanskem ko smo prosti sami prosto dogovorili za pomoč drugi šoli! Nobena šola ne bo oškodovana saj nam je v večini pomemben center! Resnično težko nam je vsakič iti po pravilni poti najprej ravnatelji potem pa dalje. Ali lahko prosim dobimo kakšne Jokerje ali karkoli, da bi se lažje občasno kar sami med sabo dogovorili in si priskočili na pomoč. Vedno bi vas o tem obvestili a včasih priznam po tem ko je delo opravljeno ker bi nam bilo lažje in manj stresno za vse. Seveda ob pogoju da je redno delo opravljeno.
Sestavite lahko neko lestvico po kateri bi kakšen privilegij dobili tisti kateri na šoli ali celotnem centru storimo kaj več.
Odgovor:
Ostaja obveščanje preko ravnateljev, saj so oni odgovorni za organizacijo in razporejanje dela.
🟥 Polnilno postajo za mobitele preko aktivnega dela na kolesu. Imamo spinning kolesa na katere bi priklopili napravo za polnjenje. Prosimo, če se preveri ali je tehnično izvedljivo.
Kaj se bo s tem spremenilo?
Miselnost, da energija ni samoumevna in ta aktivni pristop bi bil morda motivacija za vadbo na kolesu.
Odgovor:
Tehnično zaenkrat zadeva ni izvedljiva. Morda se izvedba predlaga kot tema za raziskovalno nalogo.
🟩 Predlagam ureditev kolesarnice za učitelje na Ljubljanski cesti 17 (SDL), saj se nas kar nekaj delavcev vozi v službo s kolesom in nimamo kje zavarovano pustiti pod streho naših koles.
Kaj se bo s tem spremenilo?
To je naš skromen, a pomemben prispevek k zeleni mobilnosti in tudi zgled dijakom, kako lahko vsak posameznik prispeva k trajnostnemu razvoju v smislu ekologije.
Odgovor:
Smo v fazi dogovarjanja in iskanja najboljšega načina izvedbe.
🟩 Zdravo, Predlagam da se v zbornici zamenja avtomat za kavo (bodisi z Automatic Servis ali Caffè & Co.), saj je avtomat ki je sedaj v zbornici velikokrat v okvari(odzivni čas pa počasen), požira denar, kava pa tudi ni za prehvaliti. Iz lastnih izkušenj lahko povem, da so kave zgoraj omenjenih ponudnikov par nivojev boljše, okusnejše in majn “razredčene”, kot to kar imamo zdaj,
Kaj se bo s tem spremenilo?
Ljudje bodo začeli uživati ob jutranji kavi in bodo to prenesli tudi na svoje delovno mesto. Po jutru se dan pozna 😉
Odgovor:
V zbornici smo dobili nov avtomat za kavo.
🟩 OBVEZNA SPREMEMBA KAVNEGA APARATA V ZBORNICI! PREDLAGAM KAVOMAT IZ SLEDEČIH POVEZAV (CAFE+CO ALI AS): https://www.delikomat.si/kava-za-vsakogar/ ALI https://www.automaticservis.si/
Kaj se bo s tem spremenilo?
BOLJŠA KAVA, MANJ SLABE VOLJE, SLAJŠE ZAČETKE DNEVA, TEDNOV …
AVTOMAT VELIKOKRAT NE DELUJE IN ČAKAMO SERVISERJA, PRAV TAKO PA JE KAVA ZELO SLABEGA OKUSA IN NE KVALITETNA.
Odgovor:
V zbornici smo dobili nov avtomat za kavo.
🟨 Da se dijakom dovoli obisk dogodkov (nazadnje barve ŠCC), saj bi takšni dogodki naj bili namenjeni ravno nam, dijakom. Menim, da bi se o tem moralo s strani vodstva obvestiti profesorje, saj nam verjetno bolj koristi dan druženja, kot pa nam škodi kakšna ura manj pri predmetih na dan dogodka.
Kaj se bo s tem spremenilo?
Dijaki bi se lahko bolj povezali, sprostili, vzdušje na šoli bi bilo boljše, zato bi posledično imeli manjši odpor do šole ipd.
Odgovor:
Razmišljamo o izvedbi koncerta na prostem za dijake Šolskega centra Celje.
🟥 Da se pri nadomeščanjih za gimnazijo doda tudi možnost ˝Pridejo kasneje˝ (za prvo uro pouka) in ˝Odidejo domov˝ (za zadnjo uro pouka), kakor je bilo v preteklih letih.
Kaj se bo s tem spremenilo?
Dijaki in profesorji bomo imeli več časa za spanje in popoldanske dejavnosti.
Odgovor:
Utrinek smo posredovali ravnatelju Gimnazije Lava.
🟩 Klopi na zelenici
Kaj se bo s tem spremenilo?
zdi se mi da bi bilo dobro saj bi se dijaki med prostimi urami družili vzunaj na svežem zraku in pravtako bi tu lahko jedli malico (v anfiteatru včasih zmanjka prostora za sedeti pravtako tudi v šolski menzi in potem dijaki jemo malico na hodnikih kjer se tudi ne smemo prenaglas pogovarjati saj poteka pouk). Hodniki šole bi po mojem mnenju bili manj glasni dijaki pa bi dobili še malo vitamina D na soncu 🙂
Odgovor:
Klopi za notranjo in zunanjo uporabo so že v razvoju in izdelavi.
🟩 več klopi zunaj šole (na zelenici)
Kaj se bo s tem spremenilo?
ne bomo rabli jesti stoje in ne bomo tako blizu skupaj
Odgovor:
Klopi za notranjo in zunanjo uporabo so že v razvoju in izdelavi.
🟩 Šolski zvonec – glasovanje za glasbo meseca preko spletnega obrazca. Morda se ponudijo po tri pesmi na mesec in se glasuje.
Kaj se bo s tem spremenilo?
Dijaki bi imeli občutek, da so bili vključeni v izbiro in tako verjetno vsako uro slišali spremembo za katero so odgovorni sami.
Odgovor:
Melodija zvonenja se spreminja sezonsko. Mentorji dijaških skupnosti poskrbijo za predloge na posamezni šoli in jih posredujejo na mail andraz.pusnik@sc-celje.si.
🟩 Seznam opreme na šolskem centru Celje. V smislu kje je kakšen robot kje je kakšna toplotna kamera kje je CNC… in kdo je odgovorna oz. zadolžena oseba v kolikor se pojavi nekdo, ki bi zele zadevo preizkusiti ali se o njej dodatno poučiti.
Kaj se bo s tem spremenilo?
Lažje delo, medpredmetno povezovanje in ne kupovanje dvojnega materiala.
Odgovor:
Na podlagi inventure bo pripravljen seznam, ki bo interno dostopen vsem zaposlenim.
🟥 Da se nazaj montirajo stropne delujoče ure po hodnikih.
Kaj se bo s tem spremenilo?
Vedeli bomo, koliko je ura…oz…ne bo nam treba gledati na mobitele še za uro…
Odgovor:
Prejšnje ure so bile centralno vodene, sistem za njihovo upravljanje pa ne deluje več.
🟥 Predlagam izvedbo izobraževanja CCNA iz omrežij. Izobraževanje bi bilo za dijake (tudi bivše) brezplačno, saj bi s tem omogočili za zainteresirane dijake dodatne kompetence, ki niso vključene v izobraževalni načrt.
Kaj se bo s tem spremenilo?
Šola bi omogočila dodatne komeptence za dijake, ki bi si tega želeli. Pridobili bi boljše poklicne kompetence.
Odgovor:
To znanje je ozko specifično, kar posledično prinaša visoke stroške organizacije, zato izobraževanje na tem področju prepuščamo delodajalcem. Podpiramo pa možnost izobraževanja učiteljev, v kolikor ima kdo interes.
🟥 Predlagam, da vsaj v začetku poletja, ko so ljudje še v službah, organiziramo poletno počitniško varstvo – v telovadnici, ustvarjalne delavnice, poligoni, hrana se lahko naroči z dostavo. Mislim, da so starši pripravljeni takšne stvari tudi plačati, saj jih povsod. V mislih pa imam tudi širšo sliko, gre za potencialne dijake, ki lahko spoznavajo poklice. Informacijo bodo starši zagotovo delili tudi med prijatelje, znance, aktivnost bi lahko tudi medijsko podprli.
Kaj se bo s tem spremenilo?
Zadovoljstvo dela zaposlenih, ki ima doma mladino do 15 let. Promocija med mladimi za poklice, ki jih morda sploh še ne poznajo. Dijaki so lahko hkrati tudi animatorji preko študentskega servisa. Medijska prepoznavnost, družbeno odgovorno delo.
Odgovor:
Zaradi pozno prispelega utrinka, se bo o počitniškem varstvu razmišljalo za prihodnje leto.
🟩 V okviru svoje raziskovalne naloge sem raziskoval katere aplikacije uporabljajo dijaki. Anketiranci so mi dali odgovore, ki kažejo, da dijaki o Untisu ne vedo veliko, da bi se uporabljal na šoli. Ta podatek velja za dijake srednjih poklicih šol (KER, SMM, SDL, GVO). Dijaki GL pa uporabljajo Untis v veliki meri. Predlagal bi, da se ustvari na šolski domeni poddomeno urniki.sc-celje.si in ta domena izvede avtomatsko preusmeritev na povezavo https://ajax.webuntis.com/WebUntis/?school=sc-celje#/basic/timetable. Nato, pa to povezavo daste na šolske strani med tiste povezave ko so eportal, nadomeščanja … s tem bo dijakom olajšan dostop do urnika. Iz izkušnje svojih sošolcev vam povem, da ko so prvič slišali za Untis od naše razredničarke, večina sošolcev ni sploh našlo te strani, nato pa ko so našli stran niso vedeli kje lahko vidijo urnike. Nekaj temu podobnega imajo že na Šolskem centru Slovenj Gradec. Upam, da predlog uresničite, saj po mojem mnenju bi tako več dijakov našlo urnike.
Kaj se bo s tem spremenilo?
Več dijakov bi našlo urnike, saj veliko število dijakov ne ve za Untis, ki pa je postal standardno orodje za nadomeščanja in urnike.
Odgovor:
Na šolskih spletnih strani so objavljene povezave do urnikov ali pa so urniki naloženi. Za prihodnje šolsko leto, se bodo organizatorji informacijskih dejavnosti pogovorili o poenotenju prikaza urnikov.
🟩 Prav lepo pozdravljeni Sedaj dijaki jedo vedno v jedilnici za zaposlene in je v jedilnici uničeno veliko pregrad med posameznimi sedeži, kljub temu, da je jedilnica zanje prosta s sedeži. Mislim, da bi bilo dobro, če bi na vrata za jedilnico za zaposlene vgradili elektronsko ključavnico, na ključek za malice zaposlenih in bi samo zaposleni imeli dostop do tega prostora. Na vrata bi se lahko vgradila avtomatska zapora vrat in ne bi imeli več težav z vstopom dijakov v ta del jedilnice. Tako je potrebno vedno dijake napotiti iz jedilnice, če že jedo v tem delu jedilnice. Lep pozdrav
Kaj se bo s tem spremenilo?
Osebje šole bo lahko v miru jedlo obroke
Odgovor:
Na vrata smo namestili obvestilo, zato zaenkrat namestitev elektronske ključavnice ni predvidena.
🟥 Predlagam tečaj samoobrambe
Kaj se bo s tem spremenilo?
samozavest in občutek varnosti
Odgovor:
Tečaja samoobrambe na ŠC Celje zaenkrat ne bomo organizirali. Priporočamo obisk zunanjih tečajev borilnih veščin.
🟩 Lep pozdrav, predlagam da bi šolski internet deloval tako kot pred 2 letoma oz. 1 letom pred prihodom ARNESA (prijava preveč zapletena). Želeli bi tudi več športne saj menimo da sta 2 uri na teden premalo za negibčno računalniško šolo. Za prihodnjih 10 let pa predlagamo da bi šola temeljila na znanju ki ga bomo dejansko potrebovali (razumem da so nekatera znanja osnovna ampak kaj nam pomaga če ji ne bomo rabili in jih tako ali tako pozabimo po testu saj se na testu ne ocenjuje dejansko znanje ampak spomin, predlagamo skandinavski sistem). Lep pozdrav.
Kaj se bo s tem spremenilo?
1. S tem bi v šoli imeli stabilen internet kot je bil včasih.
2. S tem bi izboljšali znanje v šolah in počutje dijakov.
Odgovor:
Na ŠC Celje smo omogočili prijavo z digitalno identiteto in s tem poenotili način prijave v številne storitve. Za celotno omrežje pa skrbi zunanji izvajalec. Za več gibanja bomo poskrbeli tudi s krajšimi vadbami na način “5 minut za gibanje”. Glede načina šolanja po skandinavskem sistemu bo razpravljal strokovni aktiv.
🟥 Izvedba kakšne božično-novoletne delavnice, kot smo jih pred leti že izvajali. Npr. izdelava okraskov, domačih daril, venčkov/aranžmajev, škratov, voščilnic…
Kaj se bo s tem spremenilo?
.
Odgovor:
V letošnjem letu delavnic zaradi ukrepov v zvezi z zajezitvijo koronavirusa ne bomo izvajali.
🟨 Kompetenčni center za Industrijo 4.0
Kaj se bo s tem spremenilo?
Podpora okolju, industriji in socialnim partnerjem pri uvedbi, razvoju in uporabi tehnologij.
Odgovor:
Predlagatelja prosimo za dodatna pojasnila oziroma predloge.
🟩 Da bi imeli vsi zaposleni na ŠCC enak podpis v e-poštnih sporočilih. Tako kot imajo to urejena podjetja.
Kaj se bo s tem spremenilo?
Enotnost ŠCC-ja tudi na zunaj.
Odgovor:
Podpiramo enotnost podpisov. Vsi zaposleni bodo prejeli vzorec in kratka navodila za nastavitev podpisa.
🟩 predviden termin rekreacije za delavce šole 1,5-2 ure naj bo po 19 uri (g.direktor seznanjen)
Kaj se bo s tem spremenilo?
boljša časovnica ob koncu dneva, večji obisk, zdrav”ko dren
Odgovor:
Eden od razpisanih terminov rekreacije je predviden tudi v večernih urah.
🟩 pokitajo se luknje na podestu okrog okna desnega stopnišča gledano z glavnega vhoda
Kaj se bo s tem spremenilo?
že večkrat podan predlog, zelo malo dela in veliko lepši ter prijazni izgled stopnišča urejene šole
Odgovor:
Hišniki so obveščeni in bodo uredili.
🟩 da, ob opisu predloga lahko dodamo sliko situacije
Kaj se bo s tem spremenilo?
boljša informacija o predlogu utrinka
Odgovor:
V obrazec za oddajo utrinkov je dodana možnost za dodajanje priponke. Možnost ni obvezna.
🟩 Dogovor o urejanju profila v Office 365. To je uradno službeno okolje tako za učitelje kot za dijake, zato bi morali vsi podatki, tudi fotografija, prikazovati realno stanje, da veš s kom komuniciraš in veljati bi moralo tako za zaposlene kot za dijake. Če ne uporabljamo realne slike, je boljše, da so kar začetnice imena, saj se s to sliko predstavljamo tudi navzven – npr. pri komunikaciji s starši, drugimi šolami in ostalimi inštitucijami….
Kaj se bo s tem spremenilo?
Bolj “profesionalen” videz pri komunikaciji.
Lažje komuniciranje z dijaki (predvsem pri delu na daljavo oz. kadar še ne poznamo vseh dijakov), saj nam fotografija pove, s kom komuniciramo.
Odgovor:
Podpiramo enotnost profilov. Razredniki in organizatorji informacijskih dejavnosti bodo dijake opozorili na urejanje profila.
🟩 Predlagam vrnitev skupnih večdnevni izletov.
Kaj se bo s tem spremenilo?
Klima med zaposlenimi, sprostitev, nova znanja in izkušnje, zmanjšanje stresa.
Odgovor:
Večdnevni izleti v zadnjih letih niso bili izvedeni zaradi epidemioloških razmer.
🟩 Predlagam, da se ubodijo vecdnevni sindikalni izleti ob koncu šolskega leta.
Kaj se bo s tem spremenilo?
Boljsa povezanost med sodelavci
Odgovor:
Večdnevni izleti v zadnjih letih niso bili izvedeni zaradi epidemioloških razmer.
🟩 Tečaj nemščine za zaposlene.
Kaj se bo s tem spremenilo?
Nivo znanja nemškega jezika med zaposlenimi.
Odgovor:
V primeru zadostnega števila prijav bomo v jesenskih mesecih izvedli jezikovne tečaje za zaposlene. Razmišljamo o hibridni izvedbi tečaja.
🟩 V razmislek, v kolikor bi bilo možno, da v okviru maturitetne praktične naloge ali v okviru kakšnega projekta oz. projektne naloge, dijaki izdelajo senzorni merilnik športnih rezultatov.
Kaj se bo s tem spremenilo?
Vsako leto se srečujemo s problemom merjanja športnih rezultatov. Rezultate bi želeli meriti bolj natančno in že na sami prireditvi objavit razglasitev. Kar sicer počnemo, vendar je zamudno in pojavlja se veliko napak (človeški faktor). Menimo, da bi elektro oz. računalniški stroki lahko bil izziv izdelati praktičen in zelo uporaben merilec. Takšen merilec bi lahko uporabljale vse šole ŠC , tako za merjenje ŠVZ kartona, atletskega športnega dneva in pri drugih tekaških prireditvah. Končni izdelek bi lahko objavili v medijih, kot primer dobre prakse in morebiti tudi tržili izdelek (izposoja drugim šolam).
Odgovor:
Informacija se pošlje organizatorjem maturitetnih in raziskovalnih nalog, kot predlog za izvedbo.
🟩 aktivno uporabo TV pri vhodu. Ustvari se lahko skupna raba neke mape ali kaj podobnega kamor bi vsaka šola tedensko naložila lahko do MAX 3 fotografije – prezentacije in bi na ta način prikazovali svoje projekte trenutne dosežke in še kaj.
Kaj se bo s tem spremenilo?
S tem bi bili malo bolj informirani kaj vse se na našem centru dogaja. Še vedno smo premalo povezani, kar verjetno tudi zaradi časovne stiske vseh je malce težje a na vsakem koraku, ki nam pomaga k boljši povezanosti bi morali graditi. Na tak način bi videli kateri projkti vse so aktualni in tudi dijaki bi morda dobili motivacijo za kakšno drugo dodatno obšolsko delo.
Odgovor:
Pričetek uporabe je načrtovan v jeseni, poskrbeti je potrebno še za ustrezno tehnično izvedbo.
🟩 Organizacija osvežitvenih (nadaljevalnih tečajev )angleščine
Kaj se bo s tem spremenilo?
Učitelji pri svojem strokovnem delu nenehoma prebiramo tekste v angleščini. Starejši učitelji smo pri angleščini manj spretni (počasnejši), kot mlajši in bi nam takšni tečaji pomagali pri boljši strokovni kompetenci in s tem boljšemu iin aktualnejšemu poučevanju.
Odgovor:
V primeru zadostnega števila prijav bomo v jesenskih mesecih izvedli jezikovne tečaje za zaposlene. Razmišljamo o hibridni izvedbi tečaja.
🟥 Pri uporabi službenih avtomobilov se mora zraven obvezno uporabljati aplikacija triglav drajv.
Kaj se bo s tem spremenilo?
Večja spoštljivost do službenega avtomobila in posledično tudi bolj varna vožnja.
Odgovor:
Uporaba aplikacije Triglav DRAJV za poslovne osebe žal ni mogoča. Podpiramo pa uporabo aplikacije med vožnjo in hkrati spodbujamo varno vožnjo.
🟩 Omarice za čelade, ki bi lahko bile postavljene v avli pri glavnem vhodu. Lahko bi jih odklenili s svojim ključkom – obeskom, ki ga imajo tudi za malico. Vsak večer pa se vse omarice avtomatsko odklenejo tudi, če jih kdo po neumnosti zaklene. Nekateri dijaki po šoli prenašajo in se prerivajo tudi z dvema čeladama. To se dogaja predvsem ob dežnih dnevih.
Kaj se bo s tem spremenilo?
S čeladami ne bodo hodili po šoli in se obremenjevali, da jih bodo kje pozabili.
Odgovor:
Dogovarjamo se za pridobitev omaric za osebne stvari po sistemu trgovskih centrov. Trenutno smo v fazi pridobivanja ponudb.
🟥 Spletno anonimno prijavljanje dijakov, ki v šoli preprodajajo nedovoljene substance. Res da jih varnostnik kar nekaj odkrije a bi bilo to mogoče še dodatno hitrejše odkrivanje. Seveda je tukaj potem potrebna hitra odzivnost.
Kaj se bo s tem spremenilo?
Bolj “čista” in varna šola.
Odgovor:
Za tovrstne zadeve so pristojni razredniki in svetovalne delavke.
🟥 Da bi šola kupila robotskega psa Spot-a (Boston dynamics).
Kaj se bo s tem spremenilo?
Dijaki bi imeli možnost vstopiti v stik z novejšo tehnologijo, učenje upravlanja z roboti, avtonomije robotov in tudi programiranje in upravljanje z njimi.
Odgovor:
Trenutno predraga investicija.
🟩 blazine v atriju
Kaj se bo s tem spremenilo?
druženje, pouk na prostem
Odgovor:
Za atrij se bodo kupili namenski zložljivi stoli, namenjeni učilnici na prostem. Pripravlja se tudi natečaj za izbiro podobe, s katerimi bodo stoli potiskani.
Utrinki v obravnavi:
*Predlogi so navedeni dobesedno, kakor so bili podani.