Pregled utrinkov


Obravnavani utrinki:
*Predlogi so navedeni dobesedno, kakor so bili podani.

🟩 SPREJETO

🟨 V NADALJNJI OBRAVNAVI

🟥 ZAVRNJENO

🟩 Tedensko/mesečno pobiranje smeti okrog šole, kar bi izvajali dijaki sami. Pobiranja bi se lotilo po nekaj razredov hkrati po različnih conah. Ker je oddelkov veliko bi vsak razred prišel na vrsto samo 1x ali 2x. Pobiranje se lahko izvede med razredno uro tega oddelka.

Kaj se bo s tem spremenilo?

S tem bi dijaki pridobili kolektivno odgovornost s čimer bi jih manj smetilo okoli šole. Prav tako bi imeli lepšo okolico in pripomogli k boljši družbi.

Odgovor:
Predlog je kolegij podprl. Ravnatelji raziščejo možnosti za naslednje šolsko leto. Rešitev bomo vključili tudi v razvojne načrte pod trajnost.

🟩 Ideja ni avtorska, a je poslana kot posledica pogovora s sodelavkami o škatlici, ki se je pojavila na ženskem službenem stranišču. Nekdo je vanjo nastavil vložke, deodorant, tampone. Skoraj vse je že izginilo (sklepam, da so prišli prav sodelavkam!), torej je to naletelo na pozitiven odziv. Predlagam, da vsaj preverimo, kakšen strošek bi npr. namestitev avtomata ali poličk in polnjenje le-teh s higienskimi vložki pomenila za center. Mogoče celo kot avtomat, v katerega daš simbolični znesek (50 centov na vložek), ravno toliko, da ne razmetavajo z njimi.

Kaj se bo s tem spremenilo?
Prihranili bi kakšno zadrego mladostnicam. Ne gre za to, da bi jih prodajali. Gre za to, da včasih menstruacije v teh letih pač ne pričakuješ in je grozno, če moraš čakati vse do malice, da greš v Tuš po paket.

Odgovor:
Nujni higienski pripomočki so na voljo v tajništvih, preverili pa bomo tudi možnosti za namestitev le-teh v sanitarnih prostorih.

🟥 Avtomatski vpis suplenc v Eviweb.

Kaj se bo s tem spremenilo?
Nepotrebno iskanje in vpis suplence.

Odgovor:
Ostaja sistem kot ga poznamo. Vsak učitelj je odgovoren za vpis, saj so to delovne obveze. 

🟥 Neke vrste internega nagrajevanja sodelavcev ali podeljevanja neke vrste statusov

Kaj se bo s tem spremenilo?
Velikokrat se zgodi, da sodelavci potrebujemo pri kakšnem projektu drug drugega za pomoč. Bodisi zato, da je delo hitreje opravljeno v večini pa zaradi same kakovosti dela. Tisti kateri sodelujemo na redni bazi se večinoma sami dogovorimo za pomoč velikokrat tudi brez vedenja vodstva v popoldanskem času to pa zato, da je manj slabe volje. Vsak zaposleni ve kaj je njegova obveza prav tako pa nam ravnatelji naložite dodatno delo z razlogom ker verjamete, da bo delo opravljeno v roku in kvalitetno torej nam zaupate. Zelo bi nam pomagali, ker imamo kar nekaj dela ali projektov ali pa se stvari delajo zadnji čas, da bi se lahko v popoldanskem času ali dopoldanskem ko smo prosti sami prosto dogovorili za pomoč drugi šoli! Nobena šola ne bo oškodovana saj nam je v večini pomemben center! Resnično težko nam je vsakič iti po pravilni poti najprej ravnatelji potem pa dalje. Ali lahko prosim dobimo kakšne Jokerje ali karkoli, da bi se lažje občasno kar sami med sabo dogovorili in si priskočili na pomoč. Vedno bi vas o tem obvestili a včasih priznam po tem ko je delo opravljeno ker bi nam bilo lažje in manj stresno za vse. Seveda ob pogoju da je redno delo opravljeno.

Sestavite lahko neko lestvico po kateri bi kakšen privilegij dobili tisti kateri na šoli ali celotnem centru storimo kaj več.

Odgovor:
Ostaja obveščanje preko ravnateljev, saj so oni odgovorni za organizacijo in razporejanje dela.

🟨 Da se dijakom dovoli obisk dogodkov (nazadnje barve ŠCC), saj bi takšni dogodki naj bili namenjeni ravno nam, dijakom. Menim, da bi se o tem moralo s strani vodstva obvestiti profesorje, saj nam verjetno bolj koristi dan druženja, kot pa nam škodi kakšna ura manj pri predmetih na dan dogodka.

Kaj se bo s tem spremenilo?
Dijaki bi se lahko bolj povezali, sprostili, vzdušje na šoli bi bilo boljše, zato bi posledično imeli manjši odpor do šole ipd.

Odgovor:
Razmišljamo o izvedbi koncerta na prostem za dijake Šolskega centra Celje.

🟩 Klopi na zelenici

Kaj se bo s tem spremenilo?
zdi se mi da bi bilo dobro saj bi se dijaki med prostimi urami družili vzunaj na svežem zraku in pravtako bi tu lahko jedli malico (v anfiteatru včasih zmanjka prostora za sedeti pravtako tudi v šolski menzi in potem dijaki jemo malico na hodnikih kjer se tudi ne smemo prenaglas pogovarjati saj poteka pouk). Hodniki šole bi po mojem mnenju bili manj glasni dijaki pa bi dobili še malo vitamina D na soncu 🙂

Odgovor:
Klopi za notranjo in zunanjo uporabo so že v razvoju in izdelavi.

🟥 Predlagam izvedbo izobraževanja CCNA iz omrežij. Izobraževanje bi bilo za dijake (tudi bivše) brezplačno, saj bi s tem omogočili za zainteresirane dijake dodatne kompetence, ki niso vključene v izobraževalni načrt.

Kaj se bo s tem spremenilo?
Šola bi omogočila dodatne komeptence za dijake, ki bi si tega želeli. Pridobili bi boljše poklicne kompetence.

Odgovor:
To znanje je ozko specifično, kar posledično prinaša visoke stroške organizacije, zato izobraževanje na tem področju prepuščamo delodajalcem. Podpiramo pa možnost izobraževanja učiteljev, v kolikor ima kdo interes.

🟥 Predlagam, da vsaj v začetku poletja, ko so ljudje še v službah, organiziramo poletno počitniško varstvo – v telovadnici, ustvarjalne delavnice, poligoni, hrana se lahko naroči z dostavo. Mislim, da so starši pripravljeni takšne stvari tudi plačati, saj jih povsod. V mislih pa imam tudi širšo sliko, gre za potencialne dijake, ki lahko spoznavajo poklice. Informacijo bodo starši zagotovo delili tudi med prijatelje, znance, aktivnost bi lahko tudi medijsko podprli.

Kaj se bo s tem spremenilo?
Zadovoljstvo dela zaposlenih, ki ima doma mladino do 15 let. Promocija med mladimi za poklice, ki jih morda sploh še ne poznajo. Dijaki so lahko hkrati tudi animatorji preko študentskega servisa. Medijska prepoznavnost, družbeno odgovorno delo.

Odgovor:
Zaradi pozno prispelega utrinka, se bo o počitniškem varstvu razmišljalo za prihodnje leto.

🟥 Predlagam tečaj samoobrambe

Kaj se bo s tem spremenilo?
samozavest in občutek varnosti

Odgovor:
Tečaja samoobrambe na ŠC Celje zaenkrat ne bomo organizirali. Priporočamo obisk zunanjih tečajev borilnih veščin.

🟩 Lep pozdrav, predlagam da bi šolski internet deloval tako kot pred 2 letoma oz. 1 letom pred prihodom ARNESA (prijava preveč zapletena). Želeli bi tudi več športne saj menimo da sta 2 uri na teden premalo za negibčno računalniško šolo. Za prihodnjih 10 let pa predlagamo da bi šola temeljila na znanju ki ga bomo dejansko potrebovali (razumem da so nekatera znanja osnovna ampak kaj nam pomaga če ji ne bomo rabili in jih tako ali tako pozabimo po testu saj se na testu ne ocenjuje dejansko znanje ampak spomin, predlagamo skandinavski sistem). Lep pozdrav.

Kaj se bo s tem spremenilo?
1. S tem bi v šoli imeli stabilen internet kot je bil včasih.
2. S tem bi izboljšali znanje v šolah in počutje dijakov.

Odgovor:
Na ŠC Celje smo omogočili prijavo z digitalno identiteto in s tem poenotili način prijave v številne storitve. Za celotno omrežje pa skrbi zunanji izvajalec. Za več gibanja bomo poskrbeli tudi s krajšimi vadbami na način “5 minut za gibanje”. Glede načina šolanja po skandinavskem sistemu bo razpravljal strokovni aktiv.

 

 

🟨 Kompetenčni center za Industrijo 4.0

Kaj se bo s tem spremenilo?
Podpora okolju, industriji in socialnim partnerjem pri uvedbi, razvoju in uporabi tehnologij.

Odgovor:
Predlagatelja prosimo za dodatna pojasnila oziroma predloge.

🟩 Dogovor o urejanju profila v Office 365. To je uradno službeno okolje tako za učitelje kot za dijake, zato bi morali vsi podatki, tudi fotografija, prikazovati realno stanje, da veš s kom komuniciraš in veljati bi moralo tako za zaposlene kot za dijake. Če ne uporabljamo realne slike, je boljše, da so kar začetnice imena, saj se s to sliko predstavljamo tudi navzven – npr. pri komunikaciji s starši, drugimi šolami in ostalimi inštitucijami….

Kaj se bo s tem spremenilo?
Bolj “profesionalen” videz pri komunikaciji.
Lažje komuniciranje z dijaki (predvsem pri delu na daljavo oz. kadar še ne poznamo vseh dijakov), saj nam fotografija pove, s kom komuniciramo.

Odgovor:
Podpiramo enotnost profilov. Razredniki in organizatorji informacijskih dejavnosti bodo dijake opozorili na urejanje profila.

🟩 Predlagam vrnitev skupnih večdnevni izletov.

Kaj se bo s tem spremenilo?
Klima med zaposlenimi, sprostitev, nova znanja in izkušnje, zmanjšanje stresa.

Odgovor:
Večdnevni izleti v zadnjih letih niso bili izvedeni zaradi epidemioloških razmer.

🟩 Tečaj nemščine za zaposlene.

Kaj se bo s tem spremenilo?
Nivo znanja nemškega jezika med zaposlenimi.

Odgovor:
V primeru zadostnega števila prijav bomo v jesenskih mesecih izvedli jezikovne tečaje za zaposlene. Razmišljamo o hibridni izvedbi tečaja.

🟩 V razmislek, v kolikor bi bilo možno, da v okviru maturitetne praktične naloge ali v okviru kakšnega projekta oz. projektne naloge, dijaki izdelajo senzorni merilnik športnih rezultatov.

Kaj se bo s tem spremenilo?
Vsako leto se srečujemo s problemom merjanja športnih rezultatov. Rezultate bi želeli meriti bolj natančno in že na sami prireditvi objavit razglasitev. Kar sicer počnemo, vendar je zamudno in pojavlja se veliko napak (človeški faktor). Menimo, da bi elektro oz. računalniški stroki lahko bil izziv izdelati praktičen in zelo uporaben merilec. Takšen merilec bi lahko uporabljale vse šole ŠC , tako za merjenje ŠVZ kartona, atletskega športnega dneva in pri drugih tekaških prireditvah. Končni izdelek bi lahko objavili v medijih, kot primer dobre prakse in morebiti tudi tržili izdelek (izposoja drugim šolam).

Odgovor:
Informacija se pošlje organizatorjem maturitetnih in raziskovalnih nalog, kot predlog za izvedbo.

🟩 aktivno uporabo TV pri vhodu. Ustvari se lahko skupna raba neke mape ali kaj podobnega kamor bi vsaka šola tedensko naložila lahko do MAX 3 fotografije – prezentacije in bi na ta način prikazovali svoje projekte trenutne dosežke in še kaj.

Kaj se bo s tem spremenilo?
S tem bi bili malo bolj informirani kaj vse se na našem centru dogaja. Še vedno smo premalo povezani, kar verjetno tudi zaradi časovne stiske vseh je malce težje a na vsakem koraku, ki nam pomaga k boljši povezanosti bi morali graditi. Na tak način bi videli kateri projkti vse so aktualni in tudi dijaki bi morda dobili motivacijo za kakšno drugo dodatno obšolsko delo.

Odgovor:
Pričetek uporabe je načrtovan v jeseni, poskrbeti je potrebno še za ustrezno tehnično izvedbo.

🟩 Organizacija osvežitvenih (nadaljevalnih tečajev )angleščine

Kaj se bo s tem spremenilo?
Učitelji pri svojem strokovnem delu nenehoma prebiramo tekste v angleščini. Starejši učitelji smo pri angleščini manj spretni (počasnejši), kot mlajši in bi nam takšni tečaji pomagali pri boljši strokovni kompetenci in s tem boljšemu iin aktualnejšemu poučevanju.

Odgovor:
V primeru zadostnega števila prijav bomo v jesenskih mesecih izvedli jezikovne tečaje za zaposlene. Razmišljamo o hibridni izvedbi tečaja.

🟩 blazine v atriju

Kaj se bo s tem spremenilo?
druženje, pouk na prostem

Odgovor:
Za atrij se bodo kupili namenski zložljivi stoli, namenjeni učilnici na prostem. Pripravlja se tudi natečaj za izbiro podobe, s katerimi bodo stoli potiskani.

 

 


Utrinki v obravnavi:
*Predlogi so navedeni dobesedno, kakor so bili podani.